oh yes! i'm crazy and i proud :D

Thursday, March 17, 2011

Jeritan Frustasi Seekor Anak Kucing

hentikan. aku sudah cukup sial hari ini. hentikan. sebelum aku meledak.
berhentilah memanfaatkanku. berhentilah tersenyum licik di belakangku
berhenti. hentikan semuanya
hentikan semua senyum palsu itu
robek semua topeng ilusi mu
lepaskan aku! lepaskan! aku lelah!
aku ingin berteriak! menangis! mengeluarkan segala emosiku!
hentikan itu.. tolong.. hentikan..
telingaku lelah mendengar semua itu..
tolooooong.. hentikaaaan..

0 comments:

Post a Comment

coments from unpredictable people :D

Kitty on The Stage. Powered by Blogger.

About Me

My Photo
Mhicya Utami Ramadhani
i'm just an ordinary girl. i love singing, i love music, i love poem and all about ART :)) dream-catcher. ice queen. student of Medical Education, Medical Faculty of Andalas University.
View my complete profile

© Kitty On The Stage, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena